deryatoprak Kızlar bebegınızın en azından ayaklarını ne zaman denıze sokmayı dusunuyorsunuz?Benım bebegım yarın 3bucuk aylık olacak bu yaz en azından denızle tanıssın ıstıyorum tabıkı vırus dolayısıyla sakın bır koyda ama erken mı sızce?
Sum87 deryatoprak biz şöyle sokuyorduk deniz suyu yinede soğuk oluyordu bence biraz bir yere doldurup ısınmasını sağlıyorduk öyle vücuduna yavas yavas dökmüştük 🌸
imgesi deryatoprak erken falan degl bence tam zamani d vitamini acisindan com onemli bizde gitcez bu yaz insallah tabi onlem alarak💗
Symirna35 deryatoprak benim oglum da 3 ay 20 gunluk.onumuzdeki ay burada ancak isinir okyanus buyuzden havuz gibi birsey alip suyu isittiktan sonra koymayi dusunuyorum.bence sorun olmaz canim. Anne🥰simdiden iyi tatiller 🥰❤️
Arasannesi deryatoprak biz de agustos sonunda gıdecegız bebegım 5 aylık olmus olacak ama suan gıtsem suanda da sokabılırdım su sıcaksa tabıkı
File351047 deryatoprak biz geçen hafta sonu soktuk denize önce ağladı ancak sonra alıştı bebeğim 6 Aylık
Sehrickr93 deryatoprak ben haftaya sokucam ayakları sadece 3,5 aylık bizde😍 yaz sonuna doğru hepten sokucam 😂
deryatoprak Sehrickr93 süperrr ben de cesarete geldim buradaki yorumlardan ıkı hafta sonra biz de denizdeyiz inşallah🥰🥰🥰