Bebibebi ameliyat yerimde tuhaf benim dikişlerim kalın, doktora çıkmıştım 2 3 Ay sonra normal dediler anlamadım, ara ara sol kısmımın oraya igne batar gibi birşey batıyor korktuk ameliyat esnasında birşey mi unuttular diye gittik baktılar birşey görmediler anlam veremedik