Doktora gittiğimiz de d vitaminine 15 günlükken başlayın dediler daha sonra 1 aylık kontrolun de bıngıldak kapanmıştı 3. Ayda neden başlamadınız erken başlamışsınız filan dediler Ama kime sorduysak 15 günde başlayın diyorlar nörolojiye gittik ay ay takibini yapacağız dediler sizler de de var mı aynı sorun ? Bu sorunu yaşıyan oldumu