Gizemre Guzel anne, asi yaptirmadim cocugum da saglikli bisey olmadı diyenlerin cocugu virusle temas etmemistir henuz bu bi ihtimal bulasabilir de bulasmayabilir de.Asi olursan kolay atlatir bebegin o kadar. Ben yaptirdim hic bir yan etki gormedim ne ates ne kusma ne ishal.Korumasi %85 mis gayet yüksek bi oran.Bence devlet zorunlu asilara dahil etmeli bunu ama o zamana kadar bebeklerimizi biz korumaliyiz.Zorunlu asillari bile yaptirmayan o kadar cok anne var ki korkuyorum bazen bu virusler asi olmayanlar yuzunden cogalip evrim gecirecekler bizim asili bebeklerimiz de riske girecek ☹