18 aylık bir kızım var aslında rahat uyuyordu 10 gündür odasnı da ayırdım şimdi uykusu gelince ne emziği ağzına alıyo ne emmek istiyo direk ağlıyo uyku pozsynu alıyrz hamak yada pışpış ağlıyo krize giriyo uyumamak için 1 haftadr bylee hiç
bir düzenimz kalmadı önerisi olan var mı