Bebeğim 2,5 aylık bizde çok çektik gazdan kolikti bebeğim . Masaj, ayaklarını ve karnını sıcak tutma . Bide ılık duş bunlar iyi geliyordu. Mutlaka yemeklerinize kimyon kullanın. Kimyon çayı için. 1 aydan sonrada bu çaydan bi çay kaşığı bebeğime verdim. Doktor tavsiyesiyle.