Kizlar bebegim geceleri kendi duzenini olusturdu her 3 saatte bir emiyor. Ama sabahtan geceye kadar olan surede yani gunduzleri emme ve uyuma sureleri cok daginik. Bazen 2 saat bazen 1 saat bazen hic uyumadan 3 saat araliksiz emmek istiyor. O da benim gogsumde sut birakmiyor. Yani durmadsn emdigi zaman sutum azaliyor bebegimde aglamaya basliyor aslinda elimle sıktığım zaman sut akiyor az da olsa ama bu bebekler ne kadar şimarik ya bildigin bol sut gelmesine alişmiş. Az gelince ugrasip onu cekmek istemiyor 👀🙄 siz nasil duzen olusturuyorsunuz? Gunduzleri bebekleriniz nasil emiyor? Ben kendim ona duzen kurabilirmiyim acaba ? Mesala 2 saatte bir uyanmasini ve emzirmeyi istiyorum 🙈 cunku o zaman goguslerimin de sutle dolacagina inaniyorum