Ozgemir05 Doktor ağlasa da zorla dedi ama yapamadım öyle,insan kıyamıyor.Uykudan kalktığı zaman mutlu olduğu anlarda denedim hep.Ağlamaya başlayınca hemen kaldırıp başka odaya götürdüm dikkatini dağıtıp bi daha denedim.Bide biberonu biraz eğik tuttum Yani mamaya ulaşmak için de efor sarfetmeye başladı öyle öyle alıştı 😊