Kızım 5.5 aylık karşı komşuya kahveye gittiğimde 1 aylık bebeklerinin kulaklarını evde kendileri küpeyi kulağa bastırarak deldiklerini söylediler. Bebek azıcık ağlayıp susmuş. Ben kızımın canı acır diye kuyumcuya bile götürüp deldirmiyorum. Sizce yanlış mı yapıyorum. Sonra daha mı zor olur