Aranızda bu sorunu yaşayan var mı acaba? Meme ucum küçük değil, bebek 27 günlük, ilk günlerde sütüm gelmedi mama verdim sadece 3 gün ve 24 gündür de süt sağıp biberon ile veriyorum. İnanılmaz sinirli bir bebek ve emzirmeye çalışınca kızarıyor morarıyor çığlık çığlığa kalıyor ve ikimizde kan ter içinde kalıyoruz resmen 😔 sanki ağzına meme değil de dikenli tel sokuyormuşum hissi bırakıyor bende. Böyle bir durum yaşayan ve bu durumu çözen oldu mu? Antalya da yaşayıp emzirme danışmanlığı alan veya online danışmanlık alıp faydasını gören oldu mu? Yardıma ihtiyacım var ☹️