Aminederen canım bende 6 bez degıstırdım ama sanırım bezın yanı sıra vucutlada alakalı her kaka yapısında sıcak suyla yıkayıp kurula popoyu ve mutlaka her alt degıstırmede pışık kremı sür bıze en ıyı gelen Bepantol oldu . Islak mendıl kullanma gratıste mıgrosa falan alt temızleme pamuğu var ben çiş yapınca onu ıslatıp sılıyorum kakada yıkıyorum mutlaka ancak öyle gectı ıslak mendıl dokundurdugum an yıne pişiyor tamamen bıraktık ıslak mendılı