Merve_mina Kızlar sütümü arttımak için bestlak ve malt içicekler almak istiyorum ama bebeğimin inek sütğ alerjisi var herhangi bi yan etki yapar mı içeriğine baktım ama yinede sormak istedim ☺️
Akademisyenanne Merve_mina bebege yan etkisi yok da cok kilo yapiyor. Ben ebebekten koli koli promalt aldim. Bir kolisi kaldi. İcmiyorum artik.
RuzgarAtlas Merve_mina ben bestlakla arttırdım inanılmaz faydalı ayına göre kilo alımı fazla bile😊süt alerjisi için de doktor bebeğe relectaz damla verdi
Tospikto Mrcoyku gunde kac defa kullaniyorsunuz 6 tane diye duymustum. Sutunuzde belirgin bir artis oldu mu acaba kullandiktan sonra merak ediyorum bende dusunuyorumda almayi.
Mrcoyku Tospikto kesinlikle tavsiye ederim başlarda 2 tane tutuyordum sonra geçe yatmadan da içmeye başladım gece çok uyandığı için bebeğim 3 tane içiyorum ben çok faydasını gördüm
Sesem Promalt kullandım bende fakat tadı ultra şekerli olduğu için içemedim humana çaya döndüm çay daha etkili geldi.
tulin Günde 3 defa 20şer damla yazıyor ilk zamanlarda böyle kullanmıştım ama artık ben kendim belirliyorum açıkçası sütüme göre ben faydasını gördüm denemekten bişey olmaz bence sizin için de
RuzgarAtlas AliKaran 1 aylık oldu oğlum İstanbul rayap hastanesi Behzat telörene gidiyorum çok memnunum canım😊