Kızlar , kızım 11 aylık ve ek gıdasını gayet guzel yerken 1-2 aydır azaltmayabasladı . Sureklı emıyo ve sütüm onu kandırıyo . Kilosu 8.600 küsür normal yanı ama zaten fazla hareketlı yakkyo sureklı . Sizden extra tavsıye ıstıyorum . Mesela bı tanıdıgım sütün icine bebe bıskuvısı esıp onu ıcırıyodu bebegıne mama gibi bu tarz da hanı sadece krnını sütümle doyurmaya calısmck tavsıyeler ıstıyorum 🌸