Merveeiboo Oğlumun odasını ayırcam gece uyurken duymam diye korkuyorm açıkçası 🙄 o yüzden bebek telsiz ve kamerası almak istiyorum gce görüşü iyi olan markaaı iyi bildiğiniz kullandığınız varmı acaba
Sennha Merveeiboo benim kullandığım bu ama şuan satışı yok diye biliyorum https://images.app.goo.gl/ztouQ6GsJC2mFj5f7
tulin Ben Motorola kullanıyorum ve çok memnunum dışarıdan aynı anda eşimle de ayrı ayrı izleyebiliyoruz