Benim naçizane fikrim, emzirmeden önce sağın ve öyle emzirin süt gelmeyecek haliyle o da kabullenecek ve bi zaman sonra istemeyecek. Benim 18 aylıkken sütüm azalarak bitti o şekilde bıraktık. Hiç ağlama falan yapmadı aaa süt bitti dedi ve kabullendi.