Merhabalar , oglum su an 2 ay 6 günlük . 34.haftada dünyaya geldi. 42 günlükken kuvezden cıkarildi. Beni emmedigi icin sagıp veriyordum,fakat sütüm cok azaldi ve yeterli zaman bulamiyorum sagmak icin. Hangi mama daha iyi . Aptamil kullanmak istemiyorum.