Betulhatiparslan Merhaba kızlar, Gaz ilacı metsil kullanan varmı? Antibiyotik de flagyl ve backtrim kullanan varmı işe yarıyormu ?
Brcsnn Betulhatiparslan metsil kullandim brn hic bir faydasini gormedim ama memnun kalanlarda oluyo bebekten bebege degisiyo deneyip bulman lazim
Deletedmom278 Betulhatiparslan Ben metsil kullandım 4 günde gazı bitti ama antibiyotik hakkında bir bilgim yok.
Seda_123 Betulhatiparslan Metsil 10 numara valla tek iyi gelen gaz damlası o oldu çok memnundum ben gaz filan kalmadi
Yako Betulhatiparslan bizde sadece Metsil işe yaramıştı . Metsil bi ilaç yani bitkisel bsey değil önümüzden de Metsil ile başlayınca diğer doğal şeyler işe yaramayabilir flagl de iyi bi ilaçtır genelde etkisi güçlüdür
Beyzalina11 Bende metsil kullandım canım ve çok memnun kaldım benim kızım aşırı gazlıydı şuAn bitti Allah’a şükür birde biogia çok güzel doğru telafuz ettim mi bilmiyorum ama memnun kaldım ☺️
Brcsnn Betulhatiparslan benim bebegim 3.5 aylik oldu daha yeni yeni gazini cikartiyo cok zorlandim o gunleri hatirlamak bile istemiyorum kullanmadigim damla kalmadi doktor artik bunu boyle cekeceksiniz yapacak birsey yok dedi
Betulhatiparslan Yako ben normalde başka gaz ilacı kullanıyodum tamamen doğal içinde sadece rezene yağı ve zeytinyağı var. Doktor bunu yazınca biraz kullanmak istedim açıkcası şuan memnunum. Çok şükür o bir ilaçlarda iyi geliyo toparlıyo oğluşum