asya00 Hanımlar bu aylarda ki bebeğinize kahvaltıda yanında İçecek olarak ne veriyorsunuz süt hariç. Hala anne sütü aldığı için ben inek sütüne başlamadım. Fikirlerinize ihtiyacum var
Purelove asya00 kisin portakal suyu veriyordum. Simdi sadece su iciyor diger meyve sularini pek sevmedi.
LiYaRzuU asya00 bizde 17 olmak üzereyiz hala anne sütü alıyor ama yinede kahvaltıda Pınarın ballı sütünü veriyorum meyve sularını da ara öğünlerde kekin yanında falan içiriyorm
Nebicimanne asya00 sadece su veriyorum başka biseye henüz başlamadım icecek isine sütten kestikten sonra bakacağım
Dunyamsensn2008 asya00 Benim oğlum su içiyor bazen ayran içiyor kefir sevseydi kefir verirdim.Yinede arada içirmeye çalışıyorum.Evde sıktığınız meyve suları da verebilirsinix değişiklik olsun diye arada.