Deletedmom249 merhaba kiz anneleri 2 yasinda kizim var az önce bir kac kere alt tarafini kaşimaya calişti neden olabilir acaba? agladida.
Deletedmom278 Deletedmom249 Bezinii ara ara acik birakin enfeksiyondan dolayı kaşıntı olabilir. Sürekli ılık suyla yıkayın mendil kullanmayın. Ve kısa zamanda bi götürün doktora.
TugceAna Deletedmom249 ilk mastırbasyon olabilir görmezden gelin tepki vermeyin dikkatini dağıtacak şeyler yapın kendini keşfediyor
Deletedmom249 Butterfly hadi ilk defa olsu canim bezini de hemen alirim hic bekletmem nasil olucakki?
Deletedmom249 Deletedmom278 öyle mi pki dediklerinizi uygularim bu aralar nedense banyo da yapmak istrmiyor 🙄
Butterfly Deletedmom249 eğer yıkamayıpta siliyosanız enfeksiyon riskidaha büyük ben şimdiye kadar hiç silmedim hep yıkadım
Deletedmom278 Deletedmom249 Enfeksiyon da sıcak su yakabilir eğer küvete oturuyorsa belki rahatsız eder. Siz bence bir doktora götürün enfeksiyon varsa hemen önleminizi alırsınız.
Uzaymekiii Deletedmom249 benim kızım da 2 yaşında su delisi olan çocuk banyo yapmak istemiyo biz de oyuncaklarını yıkıyoruz öyle ikna ediyorum🤷🏻♀️ İstememesi sendrom olabilir şu malum 2 yaş olanından kaşıntı da enfeksiyon veya bezin sıkıştırmasından kaynaklı olabilir
MarlaSinger Bezinde çok ağır koku var mı? Bir kaç ay önce kızımda da oldu o yüzden soruyorum. Eğer denemek isterseniz çeyrek kuru soğanı temiz suda kaynatıp suyunu içirin. Ben böyle atlattım kızımın enfeksiyonunu
Deletedmom249 MarlaSinger yok canim öyle ağir bi koku almadim ama bir kac kere kaşidi uyudu uyandi kaşimadi 🌸
MarlaSinger Deletedmom249 bizde şöyle oldu bi kaç gün kaşıdı öncesinde su içmesi azaldı bi anda. Sonra ağır bi koku olmaya başladı. Sanki kaka yaptı sanıyordum o derece ağır bi çiş kokusu. Soğan suyu içirdim bi sonraki bezde O koku gitti