Merveyigit16 Arkadaşlar 37 gün oldu doğum yapalı devletin verdiği 300 TL çocuk parası e devlette şu andan ödeme aşamasında olarak gözüküyo yatmışmıdır aceba ona göre gidip çeksem
NrYlmzTsr Merveyigit16 odeme asamasinds yazdiginds genelde yatmis oluyor. Benim ki 1 ay icinde yatmisti.
Zuluu Merveyigit16 yatmıştır canim öyle yazinca yarıyormuş arayip bilgi al yinede bide bilmişlik yapıyorlar 3 ay bilmem ne hayir. Seninki öyle oldu diye herkeste öyle mi olacak yani
Erincinannesi Banka IBAN numaranızı tanımlayın direkt size yatırıyorlar, PTT ile uğraşmayın. E devlet uygulamasından yapabilirsin.