Yaklaşık 2 ay önce oğlumun yüzünü cam kesti ve izi bir türlü geçmiyor.Su sıra canım çok sıkılıyor geçmeyecek diye.Yanaginda baya boydan boya duruyor.Var mi bir öneriniz?
Contractubex jel kullanıyoruz.
Ara sıra Aloe Vera sürüyorum.
Zeytinyağı diyorlar,yeşil elma diyorlar,kantoron diyorlar.
Tam coronanin yoğun olduğu sokağa çıkma yasağının olduğu zamandı doktora götürdük geçer demişti ama geçmiyor 😣
Var mı bir öneriniz ?