Canımız annelerimiz, bebeğin ağzından gelen bildirimleri ve diğerlerini alıyor musunuz? (Forum çağrısı, blog bildirimi vb.)
Almıyorsanız bize telefon marka ve modelinizi iletir misiniz?
NOT: Yorum/post bildirimlerinden bahsetmiyoruz. Onları profil ayarlarından açabilirsiniz. Anasayfa-sol üstte üç çizgi-adınıza tıklıyorsunuz-ayarlar🥰