Premses zaten ben 3-4 saatte bir emzirenleri şaşkınlıkla okuyorum. Benim kızım sadece 3 kere 4 saat emmedi. Birinde satılıktır. Ybei doğum yapmıştım bende uyuyakalmışım kimsr uyandırmamış. İki kere de üşütmüştü hastaydı. Gece uykusu uyudu 3-4 saat. Yoksa saatte bir kalkıyor gece. En fazla 1,5 saat. Gündüz uyanıkds zaten imkansız 1 saat durmaz