Doğumdab bir hafta sonra korsemi takmaya başlamıştım. Ağrıları ciddi derecede azalttı, yatarken çıkırıyordum daha çok ağrım oluyordu. Baktım daha rahatım çoğu zaman korseyi çıkarmadan yatmaya başladım. Alttan çıtçıtlı iç çamaşırı gibi olanlardan vardı evde, ilk etapta onu kullanayım göbek biraz incelince de balenli kopçalı olanlara geçerim diye düşünmüştüm. Hiç gerek kalmadı, göbek fln kalmayıp eski kiloma dönünce hiç balenli olanlardan almadım bile. ama bir an önce takmaya başlayın bence, çok faydasını göreceksiniz.