Thesra Benim bebeğim doğduğundan bu yana elektrikli anakucağı ve sepet beşiğinde yattı ara sıra yanımda yatırıyorum artık yanıma almak istemiyorum emeklemeye başladı ve sepet beşiğine sığıyor ama içi derin değil düşer diye korkuyorum .Benim bebeğim uyumlu heryerde uyuttum alıştı kanepede ,beşikte yanımda sıkıntı olmaz sanırım o açıdan.