nlyksl Kızlar merhaba chicco lite way baston bebek arabası almıştık ancak tek başıma çocuk varken katlaması ve taşıması çok zor pierre cardin capsule bebek arabasını düşünüyorum şimdide kullanan var mı? Pierre cardin yehhoo ile aynı
feyza_sare nlyksl bende düşünüyorum canım almayı chicco ohlala yada p cardin capsule kullanan yok heralde
nlyksl feyza_sare ben aldım canım bu hafta pierre cardin capsule çokk memnunum iyikide almışım dedim hatta fotoğrafta gördüğümden dahada güzel geldi gözüme birde şansıma hepsiburada.comda indirimden 875 liraya aldım simdi bin küsür yapmışlar
feyza_sare nlyksl ciddimisin😍 evet heryerden bin küsür ballıymışsın baya🥰 hangi rengini aldın canım peki
nlyksl feyza_sare ben füme rengini aldım çok hoşuma gitti ☺️ Almayı düşünüyorsan n11.comdan bak istersen ordada 890₺😊
feyza_sare nlyksl gri düşünüyorum canım evet n11 de var ama gri tükenmiş🥰 bu arada dik duruyormu araba acaba benim kızım hep öne doğru abanıyorda😢 ona dikkat etmedim hiç
nlyksl feyza_sare duruyor canım, oturma pozisyonu mevcut ☺️ https://m.n11.com/pierre-cardin-capsule-bebek-arabasi-P416669307?Ren+Seçeneği=Yeşil&gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjw3Nv3BRC8ARIsAPh8hgKJ9JjjppV0IzjkuGl07gk9ZKKTvyEMeK3vzQykFBu1s-32WCx0kmcaAl25EALw_wcB bu linkten bak istersen ama gri ile füme ayrımı bilemedim☺️