Batununanasi şöyle söylim ilk bir kaç gün uyku saatlerini ayarlayalm öyle eğitime başlayalm dedi. Biz bir gün uyku saatlerinde değişiklik yaptık dün yani 2. Gün akşam eğitime yavaştan başlayalım istedim eşim evdeydi diye. Aglatmadan 52dk da uyudu şmdi ögle uykusunda 8 dk da uyudu bu benim uykuda direnen inatçı oğlum için acayp mükemmel bir gelişme. Ben eğitime kesinlkle karşı çıkanlardandım ama Rümeysa Hanım aglatmaya zaten karşı biri o yüzden ben şimdilk çok memnunum öyle söyleyebilirm