Tubali 10 aylıktan beri aventin pipetli bardağını kullanıyorum, çok çok memnunum.. geçen bi kaybettim 7 tane eczane gezdim hiç birinde bulamadım aynısını.. mecbur wee nin pipetli bardağını almak zorunda kaldım ama çok berbat kalitesiz bi ürün, içmedi oğlum.. niye içmiyor ikiside pipetli, ben bi deneyim dedim plastiği garip kokuyordu tavsiye etmem