Milalisemta Kızlar sanırım tamamen psikolojim bozuldu. Doğum yapalı 5 gun oldu. İlk iki gun sut gelmedi. Sonra sütüm gayet iyi gelmeye başladı ama şimdide bebeğim emmiyor. Meme başını ağzına alıp dakikalarca bekliyor. Çekmiyor. Öylece ağzında tutuyor. Sarılık yüzünden hastane de yatıyoruz doktor sık sık emzir diyor ama bizim ki 4 saat hiç bişey almıyor. Artık sütümü sağıp biberonla veriyorum. Biberonu çekiyor benim mememe gelince bekliyor. Çatlıyıcam artık ağlamaktan helak oldum nolur bi yardım edin.
Milasmom Milalisemta hemsireler bana cenesinin altina dokunarak uyarmami soylemislerdi durduğu zaman.bende sagarak verdim 4 bucuk aydir hem emziriyorum hem 3- 4 saatte bir sağıyorum .
cemremir Milalisemta ayağının altını vurarak uyarın ve el dezenfektanını sürdükten ve kuruduktan sonra burnunu sıkın ve kokuyu almasını sağlayın bebekler o kokudan hoşlanmazlarmış
MerveAkbs Milalisemta memene koy bebeğini yandan şırıngayla ver ağzı dolunca emmeye başlar belki böyle böyle alışır
Milalisemta Milasmom canım neler yapmıyorum ki çenesine dokunuyorum , ayaklarını hafif sıkıyorum , bana mısın dmeiyor. Sadece uyuyor. Ne yapacagımı sasırdım artık. Bıberona sagıp verıyorum ama ondan da 10 cc 20 cc anca içiyor.
irmiiik13 Milalisemta uyuması sarılıktan beslenmesi iazm benim doktorum mamada verdirmişti öyle atlattık
Sherlocki Milalisemta sarılıktan uyuyor. Benim de bebeğim memede sürekli uyuyordu artık topuklarını sıkıyordum ama yine de uyanmıyordu. En son altını açmakta çare buldum. Altını açıp bezini değiştiriyordum hafif ıslak pamuk değdirdim o zaman uyanıyordu hemen emziriyordum. Eğer bu işe yaramazsa yanaklarına ıslak pamuk değdirebilirsiniz
Milalisemta Fadimr kullanıyorum onu da bi alıyor bi almıyor. Ağzında bekliyor. Bıraz once yıne denedim yok. Sinir krizi geçiriyorum artık. Yok mu bi çaresi ya 😥
Milalisemta irmiiik13 biberona sütümü sağıp veriyorum. 40 cc sütü 1 saatte zar zor emzirdim. Ağzında tutup bekliyor. Mamayı da aynı şekilde bekletiyor. Napıcam bilmiyorum.
Arasbaby Milalisemta canım hepsı gececek benım de aynıydı sarılık onu yatırıyor ben bır kezınde 5 saat hıc kalkmadı cımcıkledm altını degıstm yonede kalkmadı hemen doktora goturdum yıns yoldada kalkmadı doktorda sıra bekledık gırdık doktor burnunu uyanana kadar sıktı 2 dk hıc cekmeden bırden bır uyandı ve bunu cok kez yaptık bırınde topuk kanı aldırdık yıne uyanmadı bende dpktor gıvı burnunu sıkıp bekledım uyanana kadar hep oyle kaldırıp kaldırıp emzırdım sımdı 6 aylık olduk en zor donemı o zamandı
Fadimr Milalisemta bebeğin erkenmi doğdu erken doğsn bebeklerde emme refleksi tam gelişmediği için böyle oluyor
Milalisemta Arasbaby canım sütümü emsede uyusa yine içim biraz daha rahat edecek oylece bekliyor memede korkuyorum kan sekeri dusecek dıye hıc bıseyı kabul etmıyor.
Milalisemta cemremir neler yapıyoruz ama bana mısın demiyor. Soğuk ıslak mendilleri koltuk altına falan değdiriyoruz. Biraz huzursuz oluyor ama sonra geri uyuyor.
Milalisemta Srht canım kaşıklada verdım ama yarısından çoğunu ağzında bekletip geri akıttı. Mecburen bıberon verdım.
Milalisemta MerveAkbs şırıngayla denedim canım birden gidiyor. Ne kadar yavas sıksam da agzına bırden puskurdu onu da bıraktım malesef.
Clover Milalisemta canım o sarılıktan oyle yapıypr benim bebegim de sarılıktı bizde hastanede de kaldık ben de ilk baslarda emmedigi zamanlarda biberonla veriyordum. Sutunu sag biberonla ver memede uyuya kalıyorsa biz ayagını yanagını sakaklarını ovalıyorduk. Ustunu cıkarıp soyuyordum ki uyansın. Hatta emmeye bir basladı mı ıyumasın diye babası ayaklarını falan gıdıklıyordu. Merak etme gececek evine ulastıgın an hersey cok guZel olacak
Milalisemta Clover ah canım neler neler yaptım ama yok bıraz huzursuz olup tekrar uykuya devam ediyor. İnşallah bi an önce duzene girer.
Oziezo Milalisemta çok zor ve yorucu bir sureç bizde yaşadık ben sarıloğı artmasın diye biberonla verdim her bir saatte her yolu denedim kaşıkla verdim ağzında bekletti çenesini kapattım kendim sonra şırınganın ucunda hortumla verdim değeri düştükçe kendine geliyor biz suan 1.5 aylık olduk halada tam geçmedi ben hala biberonla veriyorum çunku çene kaslarından dolayı hala mememi bosaltamıyor ve doymuyor söyle bi 3 ayını doldursun sadece emzirmek istiyorum ama sarılık değeri dusene kadar biberona devam ayrıca meme reddi yasamadım çunku acıkınca öyle güzel alıyoki
Milalisemta Oziezo niye bu kadar uzun suruyor canım. Benım pek bı bılgım yok sarılıkla ılgılı. Su an ısık alıyor ama çok korkuyorum. Gozlerınde uyku bandı var ama ıçım hıc rahat degıl. Bı an once eve. Gıtmek ıstıyorum 😔
Elifdeniz Milalisemta benimki de sarılıkken memede uyur kalırdı uyansın diye ıslak elimizi vücuduna değdirirdik uyurken çay kaşığıyla ağzına süt damlatırdık yavaş yavaş da olsa yuttukça sarılığı geçti bir de midesi zaten küçük yani 1 saatte 40cc içmesi normal siz gene şırıngayla kaşıkla ağzına damla damla verirseniz uyurken bile yutabilir
Milalisemta Elifdeniz canım 1 saatte içse iyi yine. Sabah tam 4 saat boyunca hiç bişeyi kabul etmedi oyle aç sça bekledik mecbur.