Merhaba kızlar bugün 12 ay aşımızı olduk bayağ bi zorlu mücadeleyle aşısını yapabildik 3 kişiyle durmadı sıpa oğlum. Ateşi 38 olana kadar calpol verme dedi buz uygula ası verlerine apze yapabilir dedi cok az uygulayabildim çıldırdık çünkü döküntü yapabiliyomuş bu aşı sizde bi sıkıntı oldumu ateş döküntü vs? Bide boy kiloya geliyim boyumuz 76 cm kilomuz 10.100 gram çıktı bunlar gayet iyi yaşıtlarından önde gidiyo dedi bıngıldagı biraz daha açık bol bol güneş görsün d vitamini ver dedi ve baş çevresi 2 cm büyük çevrenizde varmı böyle bası buyuk olan dedi yok dedim sorun olacagını düşünmüyorum ama doktor kontrolune giderseniz baş cevresinide söyleyin dedi var mı böyle şeyler yaşayanlar bi sıkıntı oluşturur mu bi yandan bişey olmaz normaldir diyorm bi yandan da içime kurt düşmedi değil size soruyum dedim