Hanımlar bebeğim 1 yaşında asla ağzına peynir koymuyor. Karışımların içinde ev yapımı lor azıcık yiyor ama tek başına asla. Oysa 6 aylıktan beri veriyorum. Tek başına da yiyordu bi dönem. Onu yeniden alıştırmak için ne yapabilirim bu durumla karşılaşanınız var mı 🙏🏻