Dygavs Denizanne zyrtec şurup verdi Dermatolog kendi doktorumuzda onayladı ancak inanılmaz huysuzluk ve gece uykusuzluk yaptı sizde de var mı diye soracaktım. 5 aylık bebeğim
Denizanne Dygavs bizde de aynı markanın damlası var huysuzluk yaptı mı anlayamadım ilaca başladığım gün ailemi ziyarete geldim memlekete yabancılamış olabilir diye düşündüm ekstra bi huysuzluğu var evet. Ama tam tersi uyku yaptı kızımda gece 626262 kere uyanan kızım gece 2 kere uyanır oldu gündüzde 3-4 uyku yapıyor
Dygavs haticekubraerdem fucidin bizde işe yaramadı diğerini kullanmadım sanrım kortizonlu. Oksizinc önerebilirim.
Kubra2423 Hatice3424 şuan benim göğüs üzerindede boyle olmuş cok aşırı kasiniyor ayni sekilde bebegimin karnimda cıkmış bebegimde az bende fazla bende merak ettim kötü birsey değildir inseALLAH ben sıcaktan diye biliyordum…
Hatice3424 Kubra2423 bence siz gözükün bebeginizde alerji olabilir ama sizdede varsa oda tetikliyo olabilir
zeyzey29 Hatice3424 canım cok geçmiş olsun benim kizimdada cok sicak havada olmustu bide vücudunda her yeri hemde biraz üstünü imcelttim kiyafetlerini teke düşürdüm rahatladi.1 gün sonra gecti senindr inşallah öyledir
Hatice3424 zeyzey29 teşekkürler bizim dört gündür böyle az giydiriyorum hala geçmedi süt alerjisi değilmiş krem yazdı kortizonlu kullanmıyorum ama bitkisel bir krem vermişti sahlık ocago onu kullanıyorum
1Mother1Boy Hatice3424 Süt alerjisi gibi görünüyo. Bi kac gün yemeyin sut ürünlerini takip edin. Bizimde süt alerjisi var 1 aydır tüketmiyorum geçti. Domates, çilek ,kiraz bunlarda yapıyo bizde alerji.
Hatice3424 1Mother1Boy değilmiş canım baktırdık test yapıldı kortizonlu krem yazdı doktor geçmezse yinede diyete gir dedi
ikimelekannesi_ Hatice3424 bana da yazın olur karin bölgemde yaz boyu kalor sonra gider aletiymiş benimki
Emibra Hatice3424 canm benimde kizimin heryeri oldu doktr alerji damlasi verdi gecti sükür buýudükleri icin olurmuş gidaya geciyorssniz ondanda olur ,normal dedi bana , yediklerinede dikkat et . Kiyafetide yapabilir.
Hatice3424 Emibra yok daha emiyor sadece giyimide hep pamukludur yani nasıl oldu anlamadım hala geçmedi
Dygavs Denizanne gündüz bizde de uyku yaptı ama gece kötü oldu ve dayanılmaz huysuz. 2 gündür vermiyorum dün gece güzel uyudu. Bu gece bakalım nolcak
Ayseburak Hatice3424 valla canım Adıyaman’da bir tane eczacının hazırladığı karışımla o da tesadüf eseri oldu zaten bide yedklerine dikkat etti
ayazasaf Hatice3424 üsttekileri okuyamadım ama doktora gittiniz mi ? Gitnediyseniz bi görünün pütürlü ise egzama tarzı birşey olabilir ilerlemeden müdahale etsinler bizim 39-40 derece ateşten sonra böyle döküntüler oldu ama pürüzsüzdü 6. Hastalık dedi doktoru ve geçti