OmerAlp03 Arkadaşlarr oğlum 16 günlük çok gazı var 1 çay kaşığı rezene çayı versem sıkıntı olur mu ? Önerilerinizi alabilirmiyim ?
yigitalpinannesiii OmerAlp03 hayır tabiki. Rezene hic masum değil. Bacım dinle yemeklerine bol kimyon kullanıyorsun birde akşamları kimyon çayı iç aktarsan tohumu al iyi gelir
Ummebrar OmerAlp03 sen iç sütünden geçer ve doktordan gaz damlası yazdırabilirsin ben metsil kullandım iyi geliyordu ama senin bebişi bilmiyorum
GamzeAlpino Siz icin sutunuzden bebegede geciyor zaten . Ben vermistim bi cay kasigindan daha az olmak uzere .
Deletedmom896 OmerAlp03 canım daha onun midesi ne kadar ki rezeneyi öğütsün sakın verme çok gazı varsa ara ara ılık havlu ve masaj emzirirken dik pozisyonda emzir hemen yatırma muhakkak reflü yatağı kullan ve gazlı yiyeceklerden uzak dur tek çare bunlar
Mrcoyku OmerAlp03 bende gazı geçsin diye Rezene günde 3 bardak içiyordum ama gaza hiç faydası olmadı aksine kestim içmeyi rahatladı Rezene dokunuyormuş
Gizemabc OmerAlp03 Ben fenalik gecirip bir umut vermistim; ama bir etkisi olmadi. Kendim her gun tane kimyon demleyip ictin, kinyonlu rezene ictim, 3 ay boyunca kurubaklagil yemedim. Cok sukur 3 aydan sonra gecti