Arkadaşlar merhaba; 40ımız çıkmak üzere. Hamilelikten beri kimyasal olmasın öyle böyle derken kendimi iyice saldım. Artık biraz insana dönmek istiyorum 😂 Bana memnun kaldığınız kozmetik ürünlerini önerir misiniz? Toniktik, peeling, maskedir ne olursa 😂 bir de şu her fenomenin reklam yaptığı Sinoz falan filan o markalardan kullanıp gerçekten memnun olan var mı? Varsa onlardan alayım