Adaytulay59 Merhaba anneler benim kızım 11 Ay 7 Günlük 38+6′da Doğdu emeklemiyor ve hâlâ yürüme potansiyeli yok benim gibi olupta sonradan yürüyen bebekleriniz ne zaman başladılar acaba?
Ebruli101 Adaytulay59 bizimkide 11 aylık henüz yürümüyor canım üç dört aydır emekliyo sadece tutunup kalkıyor kalkınca adimlamyo😊
AlyaaSu Adaytulay59 1 yaşında tutup kalkıyor ayakta duruyor ama yürüme yok anca babasıyla ellerinden tutup yürütürsek öyle yürüyor hanımefendi oldukçada hareketli bir bebekliği vardı herkes erken yürür dedi ama olmadı zaten doktorda olabilir daha zamanı var demekki dedi bide benim kızım tam basmıyor parmak ucunda yürümeye çalışıyor 😊
Gyed Adaytulay59 14 aylik yürümedi hiçte niyeti yok yürüme dışında her şeyi yapıyor ayakta oyun bile oynuyor adim atmaya gelince oturuyor
Adaytulay59 Ebruli101 Bizimki sadece yürüteçte yürüyor kendi başına sadece kalkıp oturuyor yürüme gibi bir durum yok henüz
akillibidikcgty Adaytulay59 11,5 aylıgiz hiç yurutece koymadım. Aktivite masası ve koltuk kenarlarından tutunup kalkıp yuruyordu.su anda desteksiz yürüyebiliyor.once day day durabiliyormu ona bakın.ondan 1 hafta sonra yürümeye basliyorlar
SiyahBeyaz Adaytulay59 14 aylık yürümüyor hala oğlum. İki hafta öncesine kadar ellerimi bırakıp yürümeye çalışıyordu şimdi elimi tutmadan ayağa bile kalkmiyor. Hep yürümek istiyor ama elimi tutarak
Efy Benim kızım hiç emeklemedi sıralamadı sadece yerde yuvarlanıyordu hiç yürümeyecek sandım yaşında bir iki adım atmaya başladı devamı geldi sonra yürütece koymayın kendini hazır hissettiğinde bir anda yürüyorlar zaten