Yeniann3 Bebeğim daha 1 haftalık. Hastanedeyken mememi gayet iyi tuttu. Sütümde var. Ama 3 4 gündür memeyi zor veriyorum. Memeyle boğuşuyor ağlıyor. Sarılığı var bol bol emzirmem gerek ama neden böyle yapıyor anlamıyorum 😔 kendimi çok kötü hissediyorum
Hunilianne Yeniann3 Gazı vardır. Bir süre gaz yapıcı besinlerden uzak durun, gaz masajı yapın. Sütünüz tazyikli geliyor olabilir 10 cc kadar sağıp öyle emzirmeyi deneyin
Pinarrrr Yeniann3 sütünüz az geliyor olabilir. Bebegunizde ona sinirleniyirdur. Beğenince ilk haftalar öyle olmuştu sütüm vardı ama yanlış emziririm için uclari yara olmuştu. Daha sonra emzirme danismanindan yardim aldım.gecti çok şükür. Insanımız varsa emzirme danışmanına gidin baya faydası oluyor.
Yeniann3 MiracAlpinveUmutunAnnesi geçe hiç durmadı. Hem emmek istiyor hem almıyor. Veriyorum diliyle yalayıp bırakıyor. Ya da tutuyor bi iki çekip bırakıyor tekrar ağlıyor.
Efy Daha tam beceremiyor olabilir annesi birde göğüs ucunuz yoksa ondan olabilir silikon uçla deneyebilirsiniz eğer sarılığı varsa emmiyorsa mama takviyesinde bulunun bir kaç gün yada sütünüzü sağıp şırıngayla vermeyi deneyin
Ooozey Yeniann3 eger gögüsünüzü uzun sire boşaltmadıysaniz sutun tadi degismis olabilir sağım yapin biraz birde oyle deneyin tatlı biseyler yiyin sut tatlanir ozaman ama sarılık ilerlememesi icin sutunuzu sağıp kaşıkla yada şırınga ile verebilirsiniz tekrar tekrar memeyi tutmayi deneyin aralarda
miracinnannesii Yeniann3 gazı vardr yavrumun gazı annesi gaz masajı yap srekli bide gaz yapan seylerden uzak dur 😔
Baloglum93 Yeniann3 gaz sancısını tarif ediyorsun :((( kimyonlu rezene çayı iç canım bize o çok iyi geldi
1Kubra_ Yeniann3 evet cok işe yaradı rezenede içtim.yedigim yemeklerin üzerine kimyonda döktüm hepsi ise yaradi
Kediseven Yeniann3 valla ben sap simplex kullandım.gazi bıçak gibi kesti. Çok çok sonra araştırdığımda nurse harveys daha doğalmış.sap simplexte galiba azcik kimyasal var.
Baloglum93 Yeniann3 var ama ben normal sallama rezene çayının içine aktaran aldığım kimyonlu koyuyordum