Melikee16 Merhabalar 5 aylık bebeğim var 40ım geçtikten sonra iki kere adet oldum bu ay 14 gün geçti herhangi bir gebelik yok acaba nedeni nedir başına gelen var mı
Deletedmom245 Melikee16 Doğum sonrası 1 yıla kadar adet olmamanın normal olması gibi adet gecikmelerinin olması da normaldir😊🌸
Deletedmom245 Melikee16 Gayet normal. Benim de 15 gün olmadığı falan oldu. Hormonların eskiye dönmesi zaman alıyor. Test yaptığınız da sonucu negatif alıyorsanız gecikme yaşıyor olabilirsiniz bir süre daha bekleyip tekrarlayabilirsiniz testi☺️
Melikee16 Deletedmom245 pozitif olma olasılığı yok ama ben yine yaptım tahlilde oldum herhangi bi durum yok
Janss Melikee16 1 yıla kadar düzensizlik, ara kanama, refl döneminin uzaması ve ya kısalması gibi durumlar normal endişelenmeyin. 🦋