Aytentastan Dual eğer burnununtemiz tutmazsanız öksürük yapar balgam olur ciğerlere iner Allah korusun nefesini açık tutun korkmayın.
Ummhnsmt RabiAsya her sabah kalkınca ve her gece yatmadan önce yapıyorum çünkü gece tıkanıklık oluyo evin nemi vs iyi ama yine de tıkanıklık oluyo. Yan çevirip bi kere de sıkıyorum sonra ters çevirip sırtını sıvazlıyorum
Deletedmom50 Dual ben nem makinası almıştım cnm soba odanın nemini alıyor daha çok kurutuyor boğazı burnu kullanma derim yada nem makinası en mantiklisi