merhaba anneler
Bebek kamerası alacağım fakat ikilemde kaldım. İki tip var, seçemiyorum bir türlü. Biri sadece kamera olan, odaya koyup telefondan tabletten izlediğin diğeri kameranın kendi ekranı olan. Hangini kullanıyorsunuz, avantajı dezavantajı neler? Mesela sadece kamera olanı alıp odası skoyduğumda gece yatarken ağlarsa bebek, telefondan sadece bildirim mi gelecek bana yoksa seste çıkacak mı? Gece yatarken telefondan kamera görüntü ekranını hep açık mı tutmalıyım mesela? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?