Kızlar bebeğim 8 aylık 2 3 haftadır benimle uyumak istiyor halbuki ben alıştırmadım beşiğinde uyuyodu bi anda yanımda yatmak istedi uyudukça beşiğine koydum yarım saat sonra ağlamaya başlayıp yanımı istiyor yanımda da beni tutarak uyuyor resmen. Gündüz uykularında da benimle uyumak istiyor
Uyutup çıkıyorum oda dan en fazla yarım saat uyuyor sonra beni istiyor ben uyursam yanında 2 3 saat uyuyor tekrar nasıl beşiğine alıştırabilirim 🤦♀️