ortmenanne Kızlar herkese merhaba onuncu ayın içindeyiz oğlumun diş sancıları var ve hiçbirşey yemiyor resmen aç meme emiyor ama kocaman artık süt doyurmuyor zaten kilosu sınırda iyice zayıflicak diye korkuyorum 😫 biberonla bişeyler vereyim dedim asla içmiyor şu içiyor meyve suyu içiyor mama içmiyor uykuda gece hep denedim yok almıyor oyunla denedim olmuyor şimdide biberonu görünce kaçıyor hadi bu günler geçer düzelir ama bir yaşından sonra süte başlarsak o zman nasıl alıcak biberonu siz nasıl alıştırdınız bana Bi akıl ne olur bitik durumdayım.
Sugul ortmenanne benim oglumda 5 aylıkken biberonu bıraktı su bile içmiyor bir ara alıssın diye meyve suyu verdim onu sevip içiyordu ama mamayı içmiyordu şimdi meyve suyu bile içmiyor. Kaşıkla içiriyordum herşeyi 15 aylık şuan pipete alıştı çok seviyor pipetle içmeyi bebeğiniz kaç aylık bazı bebekler baslıyor 9 aylıkken felan pipetle içmeye deneyebilirsiniz
Mom107 ortmenanne diş döneminde iştahsızlık olması çok normal çünkü diş etleri acıyor biraz zaman sonra Genel olarak problem yoksa düzelecektir eğer biberon tutmuyorsa ki bazı bebekler red edebiliyor pipetli bardakla içirirsiniz sütünü
ortmenanne Sugul oğlum on Aylık napcam bilmiyorum herşeyi denedim eline verdim heryer mama oldu ama yok içmiyor
Momofkerem Alıştırma bardağı deneyebilirsiniz ya da pipetli suluk benim oğlum ikisini de kullanmak istemiyor orası ayrı mesela ben suyu çay bardağı ile içiriyorum biraz dökülüyor falan ama içiyor artık yaşına kadar alışır diye düşünüyorum benimki 11 aylık bu arada
Sugul ortmenanne peki kaşıkla felan içiyor mu mamayı mı içmek istemiyor acaba yoksa biberonu mu almak istemiyor
ortmenanne Sugul mamayı biliyor onu yemiyor cicibebe şu falanda denedim içmiyor acaba başka biberon mu olsam evde wee vardı lansinoh çok önermişler onu mu alsam
Tugba68 Canim benim bebegjmde mamayi asla kabul etmor corba verdinmi belki onu icer ben yemek sularina ekmek ici banar verirdim
ortmenanne Tugba68 ek ek içi çaylı ekmek falan yiyor canı isterse ama vitaminli değil zayıflar diye korkuyorum hiç emmedi mi biberon dan aynı benim oğlan mamayı zaten hiç içmiyor
Sugul ortmenanne bende nuk denemiştim ucu farklıydı ama onu kabul etmemişti lansinohu arastırmıstım belki o zamn memnun olan coktu ucu anne göğsü gibi olan vardı galiba belki işe yarar sizde. Gercekten cok zor aç oldugunu bilirdim aç olunca uyumazdıda ama içmezdide agzını sımsıkı kapatırdı benim oglumda
Tugba68 ortmenanne oglum biberon kullaniyor ama mama koyunca icmiyor sen yemek sularindan corbalardan ver mamayi sevmiyordur belki
Ipegim ortmenanne yoğurt seviyor mu ? Seviyorsa eğer içine muz ezin yulaf ezmesi pişirin biraz koyun tok tutar birkaç kaşık bile yese besleyicidir
duruliyasmom Ben her biberonu aldım evime, asla kabul etmedi. Gece emerek uyuyor. Birkaç sefer Tupperware suluk ile su verdim. Ardından su içmeye alıştı geceleri böylece. Biz de asla süt ve mama kabul etmeyen bir bebeğiz.
Livisim Keske ek gida ya alistirsaydiniz ben emziriyorum bizimkide biberon almadi hic mama icmedi .7 ayligiz kasik mama ve butun yemeklerden veriyorum yani ne pisirirsem sizde kasik mama deneyin meyve pureleri
ortmenanne Livisim bende öyle yapıyorum oğlum üç öğün ek gıda yiyen bir bebekti herşeyde şu an diş dönemi ve yemiyor siz olayı anlamadınız sanırım