AslhanDivarc Merhaba kızlar sütüm azaldı gibi süt arttırıcı damla varmış ama ben bilmiyorum kullananlar varsa faydasını gördünüz mü adı nedir acaba?
Eymen190218 Canım bana doktorum bestlak damla vermişti Günde 3 defa suya damlatıp içiyosun.düzenlş kullanırsan ben faydasını gördüm.içeirklerini internetten araştır rezene kimyon vs özü var. İnş artar 🙏
Tospagam Cansu425 benim de iki gün oldu başlayalı bi etkisini görmedim umarım görürüm çünkü zamanla sütüm azalıyomuş gibi
Cansu425 AslhanDivarc ilk dogumdan sonra duzenli bir sekilde humana ile galactogouu ictim sezeryandan cikinca icebilirsin dedikleri an onlari kullandim 10 gun falan duzenli sutum hemen geldi bebegim emdi hemen dolaba sut bile koydum
Cansu425 AslhanDivarc ya o kadar cok sey yapiyoruz ki insan anlamiyor hangisi iyi geliyor 🙈 damlayi biraktiktan sonra sutumde bir azalma olmadı ama aklima geldikce arada bir iciyorum maltana ictim iki gun once bu gun de denedim daha artti sanki sutum devam edicem Bakalim Hergun
Aycannn AslhanDivarc normalde 18 gündür kullanmam gerekiyordu ben çok düzenli kullanamadım . Ama kullandığım zamanlarda (normalde günde 3 defa ben bir şade kullanıyorum) göğüslerim daha dolu oluyor sabahları da bir bardak rezene çayı içiyorum akşamları da damla fakat bebeğim gece daha az emiyor bu yüzden tam tersini yapmayı düşüyorum
Cansu425 AslhanDivarc Tospagam migroslarda falan olabilir marketlerde satiliyor alkolsuz bira bildiginiz armutlusu ayni bira tadi veriyor ben icemedim onu en guzeli ananaslısı e bebekte falanda varya malt icecekleri buda bir malt icecegi ben e bebeginkini icemedim surup gibi tatli pekmez iciyorum sanki evde duruyor hala
Tospagam Cansu425 sağol canım en kısa zaman da alıp denicem bu süt arttırmak için yapmadığımız yemediğimiz kalmadı