5 ay 21 günlük bir bebeğim var. 3 aylıkken bronşit oldu buhar makinası antibiyotik kullandıktan sonra biraz hafifledi öksürmesi ve zamanla bitti. Banyo yaptırmaya bile korkuyorum sık sık yıkamamaya çalışıyorum. Ve aşırı terli bir bebek çok da dikkat ediyorum ama gene göğsü hırlamaya başladı. Bebeği bronşit olan anneler yaz aylarında nasıl önlem alıyorsunuz ?