Başlangıçta iyi başlamıştık ama son zamanlarda herseyi reddediyor baya baya aç kalıyor artık ciddi bir kabızlık sorunuda yaşıyoruz başlangıçta sevdiği şeyleri ağzına almıyor kaşığı görür görmez ağzını kilitliyor .. Ne yapacağımı şaşırdım artık lütfen yardımcı olun bir akıl bir fikir herseye ihtiyacım var artık.. o kadar stresliyim ki 30 ml sütüm var o da gidecek diye korkuyorum 😔