Beyzaerturk54 3 Aylık kızımın boynunun altı pişik oldu birazcık tombiğiz boynuna dokundurmuyor bile bana havalandırıyorum ama geçiyor gibi oluyor tekrar kuşatıyor. Banyodan sonra da hiç nemli bırakmıyorum pişik kremi öneriniz var mı yada farklı bir yöntem 🙏🏻
Klc-tgba Beyzaerturk54 biz olduk hatta baya bi süre geçmedi krem verdiler öyle süre süre zamanla geçti
Ata0905 Beyzaerturk54 mustelanin cicastela kremi var kızaran ve tahriş olan yüzeyler için anında düzeltiyor onu kullanıyorum bızde de olmuş boyun altında iyi geldi .
Minikhayat_1 @Beyzaerturk54 hametan pişik kremi hemen geçiriyor düzenli kullan 2 günde 1 aynı şekilde bizde öyle ben çok memnunum
hirasu Beyzaerturk54 benim kızımında çok oluyo bıraz gıdıgı var ne kadar kuru tutmaya calıssamda terlıyo ben musleranın pişik önleyici kremini kullandım çok ıyı geldı