Funda16
Korkmayın, sağlık ocağının yaptığı BCG + DaBT-IPA-Hib + KPA aşıları bizim de rahattı. Üçü de iğne, yapılırken çok ağladı, hemen arkasından biraz kucak istedi. Sonrasında da biraz uyku yaptı, ateşi 35,5 civarına çıktı Calpol verdik indi. Sol kolda BCG verem aşısı biraz kol ağrısı da yapıyor, giydirirken vb dikkat edin. Ertesi gün ateşi takip etmeye devam ettim ama iyiydi. Huyu falan da değişmedi.
Haftaya da Bexsero + Rotarix + Nimenrix özel aşılarımız yapılacak bakalım, umarım onları da iyi atlatırız. Bu aşıları yaptıran var mı, nasıl geçti?