Bebeğim 2 aylık ya uykuda agliyo uyutuana kadar canim çıkıyor ilk başlarda uykudan uyandıramiyodum şimdi uyumaz oldu surekli ağlıyor doktora götürdum bi sorunu yok dedi napicam bilmiyorum😥😥iyice zayifladim lavaboya bile gitmeme fırsat vermiyor artık delircemm