Prenses-annesi1 bilirim o vicdan azabını 😔🥺 benim kızımda 3,4 kez kadar başıma geldi ve kötüsü sarılık vardı şükür birşey olmadı şimdi 5 aylık ama sarılığı anne sütünden olduğu için 2 ay sürdü gece 1 yatırdım 1 buçuk sattr bir emzirmem gerekirken ben 6 saat uyumuşum alarmda duymadım yorgun tabi vücut doktoruna sordum birşey olmaz aç olsa kalkardı dedi şimdi bak 5 aylık olduk bile 💕