Aktif emmiştir fazla emmiştir, meme daha doludur fazla emmiştir, gazı vardır sıkıştırmıştır hepsi olablir. Bebeğinizi emzirmeden önce de gaz kontrolü yaparsanız kusması hu nedenleyse önleyeblirsiniz. Ama korkmayın bebekler kusar benim kzım da sürekli kusuyor fazla olanı çıkartıyorlar 😊