Mervedenizkrn Evim 26 derece oluyor cato kat drbebiyle kizim sanki hep usuyo gji hisseediyorum ne goydirmeliyik bi turlu ksrsr veremiyorum 0
happilyeverafter Mervedenizkrn göğsünden ve ensesinden anlarsınız üşüyüp Üşümediğini. Soğuksa üşüyordur. Ellerine ayaklarına bakmayın. Terliyorsa da üstünü inceltin.
aksu5334 Ben sadece zıbın giydiriyorum çünkü giynince vücudu nemli nemli oluyo. Zıbın giymesine rağmen eller ayaklar nemli hala